Zákaznický portál PostSignum
Popis služby
Zákaznický portál je webová aplikace, pomocí které snadno získáte přehled o vydaných certifikátech a odebraných časových razítkách a která Vám umožní snadnou správu žadatelů bez vyplňování papírových formulářů.Pro účely evidence vydaných certifikátů je Zákaznický portál v souladu s vyhláškou 259/2012 Sb.
Pro koho je určený?
- Zákaznický portál je určený pro pověřené osoby organizací
Jaké výhody mi přinese?
- Přehled všech vydaných certifikátů se zobrazením jejich aktuálního stavu a možnost třídění avýstupů dle různých kritérií (typ certifikátu, období vydání nebo vypršení certifikátů, ).
- Snadnou správu žadatelů o certifikát (přidání žadatele, změna údajů, blokace žadatele, ).
- Přehled o počtu vydaných časových razítek za různá období a za jednotlivé účty nebo souhrnně.
- Snadnou správu účtů pro odběr časových razítek (přidání, změna, zablokování účtu, ).
Jak se do Zákaznického portálu přihlásím?
- Adresa aplikace: www3.postsignum.cz/zakaznicky-portal
- Pro přihlášení je potřeba číslo smlouvy o poskytování certifikačních služeb a e-mail pověřené osoby, který je zadaný v systému CA.
- Pro přihlášení je možné si nastavit také komerční osobní certifikát PostSignum (nastavení se provede přímo v Zákaznickém portálu).
Jaká je cena za jeho používání?
Zákaznický portál je pro naše zákazníky zcela ZDARMA.Zákaznický portál - webová služba
Zákaznický portál je možno pomocí webové služby propojit přímo s aplikacemi zákazníka. Správa žadatelů o certifikát se tak výrazně zjednoduší. Údaje o zaměstnanci zadáte pouze jednou do vlastních systémů a pomocí propojení se přenesou i do systému certifikační autority.Žádost o zřízení webové služby lze zadat přímo v zákaznickém portálu v sekci "Smlouva » Žádost o zřízení webové služby"