Oblasti



Zákaznický portál PostSignum

Popis služby

Zákaznický portál je webová aplikace, pomocí které snadno získáte přehled o vydaných certifikátech a odebraných časových razítkách a která Vám umožní snadnou správu žadatelů bez vyplňování papírových formulářů.
Pro účely evidence vydaných certifikátů je Zákaznický portál v souladu s vyhláškou 259/2012 Sb.

Pro koho je určený?

  • Zákaznický portál je určený pro pověřené osoby organizací

Jaké výhody mi přinese?

  • Přehled všech vydaných certifikátů se zobrazením jejich aktuálního stavu a možnost třídění avýstupů dle různých kritérií (typ certifikátu, období vydání nebo vypršení certifikátů, …).
  • Snadnou správu žadatelů o certifikát (přidání žadatele, změna údajů, blokace žadatele, …).
  • Přehled o počtu vydaných časových razítek za různá období a za jednotlivé účty nebo souhrnně.
  • Snadnou správu účtů pro odběr časových razítek (přidání, změna, zablokování účtu, …).

Jak se do Zákaznického portálu přihlásím?

  • Adresa aplikace: www3.postsignum.cz/zakaznicky-portal
  • Pro přihlášení je potřeba číslo smlouvy o poskytování certifikačních služeb a e-mail pověřené osoby, který je zadaný v systému CA.
  • Pro přihlášení je možné si nastavit také komerční osobní certifikát PostSignum (nastavení se provede přímo v Zákaznickém portálu).

Jaká je cena za jeho používání?

Zákaznický portál je pro naše zákazníky zcela ZDARMA.

Zákaznický portál - webová služba

Zákaznický portál je možno pomocí webové služby propojit přímo s aplikacemi zákazníka. Správa žadatelů o certifikát se tak výrazně zjednoduší. Údaje o zaměstnanci zadáte pouze jednou do vlastních systémů a pomocí propojení se přenesou i do systému certifikační autority.
Žádost o zřízení webové služby lze zadat přímo v zákaznickém portálu v sekci "Smlouva » Žádost o zřízení webové služby"


© Česká pošta | Důvěryhodný seznam EU | Mapa Stránek | Prohlášení o přístupnosti | Zákaznická podpora  | RSS